Monday 5 November 2012

Been better

Takovej ten pocit, že cokoli uděláš, je to správně, protože je to přesně ona věc, kterou chceš v danou chvíli udělat.
Někdy už mám dost toho, že se neustále musím rozhodovat. Proč to nechávají všichni na mně? Vždyť každej ví, jak nestabilní osoba jsem a s jakou chutí měním svoje rozhodnutí. Jednoduše minuta u mě dokáže změnit všechno.

Sem tam si lítám, sem tam padám.
A frekvence, jakou se tyhle stavy mění, je děsivá.
Někdy se cítím jako bych vládla světu,
s příchodem další noci si zas přijdu jak osamocený světlo ve tmě, který ztratilo svůj důvod existence.
Je to fakt k zešílení, já jsem šílená :D jo, ale vážně, já si to už od jistý doby myslím :D.
Nechápu to množství rozporů uvnitř mojí hlavy.
Nezájem, drzost, ironie a tvrdohlavost.
Strach, sny a nedůvěra.
Všechno se tak děsně mísí, den po dni a stále víc.
A já pořád vím co chci, vím to tak jistě, až to bolí.
Bolí ten fakt, že ať dělám cokoli, mám všechno, kromě toho, po čem jdu nejvíc.
Fakt sucks :D :)
Never give up, you never know what next day brings.  

2 comments:

  1. nektera rozhodnuti sou hrozna a tezka.. ale proste sou rozhodnuti, ktera za tebe nikdo na svete neudela. vim, je to tezke, sama sem nerozhodny clovek, ale proste nekdy je to jen a jen na nas samotnych, a ani nam nikdo nemuze pomoci. jak ja nesnasim zasadni, zivotni rozhodnuti... protoze mi pak vzdy prijde ze sem se rozhodla spatne.. !!

    ReplyDelete
  2. Víš co máš udělat. Ty to víš. A nemusím ti to říkat já, abys to věděla. Ale i tak jsem ti to řekla. Je na tobě, co uděláš. Držím palce. ♥

    ReplyDelete