Wednesday 6 February 2013

Forest, forest, oh dear winter forest.

    Oks, moje aktivita je prostě permanentně nulová, ale sem tam se taky objevím, aby si někdo povšiml, že žiju :D
    Aspoň sem postnu nějaké fotky ze včerejšího focení, konečně se mi můj milovaný Nikonek vrátil domů poté, co jsem ho (po 2 měsících od darování mé osobě) nešikovně rozmlátila na sedačce v Alpách, hups. :X Mám víc štěstí než rozumu, že ty opravy nestály majlant. :)
    Takže se už teď zas můžu vrhnout na prozkoumávání svýho aparátu, doufejme, že s ním zas někde chytře nebouchnu :X
    Tak teď už ty fotky... :)










....a na závěr modelína s fotografkou (as mnou :D - checkujte tu čelenku a šálu, dvě moje nový lásky, huh :))

1 comment:

  1. Tak hlavne ze uz se ti vratil opraveny Nikonek zpět:) i kdyz po dvou mesicich, to je doba, co tam s tim proboha dělali tak dlouho :D :)
    fotky jsou uzasne, nejvic se mi libi ta druha :) zajimavy uhel foceni, krasa.. :) i kdyz ten snih uz skoro ani nechci videt radsi :D uz chci spis tepliicko

    ReplyDelete